--> ]]>

Yang Mengikuti Perkembangan ♥

02 July, 2011

SEMINGGU 100 FOLLOWER KEMBALI


Baru aku sempat update ni..sehari aku bersiar-siar di kuching,sarawak...
Sapa-sapa nak join klik je banner tu yer..

ok baii..


DAH BACA, SILALAH KOMEN, TERIMA KASIH..=)

28 hamba allah berkata:

tia @ Ini Kisah Tia said...

singgah dari segmen freaky :)

Tips Bila Terlupa Ucap Hari Istimewa

Unknown said...

dari kump 14... singgah utk segmen ni... btw, nice song~ ^^

p/s: org s'wak ka?? sama la kita... :p

Unknown said...

hai, jenguk & follow cni.. jom jenguk & follow BB ;)

Farhah Azman said...

@BuD@k B@Ru BL@J@R

Eh2,saya bukan orang sarawak la dear..saya juz blaja kat sarawak je..:)

Farhah Azman said...

@Alisya

terima kasih..=)

NA said...

Assalamualaikum... Maaf lambat menjengah. Saya daripada kumpulan 6 Pencarian Jiwa Diri Saya
Sudi-sudi datang blog saya

http://me-soul-searching.blogspot.com/2011/07/seminggu-100-follower-kembali.html

Pha Is said...

singgah sini. datang dari segmen seminggu 100 follower jugak..
sedang terjah kumpulan 14..
nanti jemput2 lah singgah ke blog saya pulak ye..

NoKaKaSHiCHi HowyeaH!! said...

Terjah cnie dr kump 1:D

jom join Segment Saya Punya Lagi Best
http://nokakashichi.blogspot.com/2011/07/segment-saya-punya-lagi-best.html

ashafanie said...

DONE FOLLOW blog kump ke 14


Tahniah dah tersenarai
Singgah dari segmen Freaky utk follow blog ni..
Andai sudi, singgah follow my blog d kump 11..xde pksaan.

p/s:::Komen copy N paste.. mungkin sudah menjadi followers anda.. :-)

Happy Blogging

Syazwani Ramli said...

follow me...n terjah blog cik wunny dr kumpulan 14...=)

NA said...

Datang balik. Kalau ikut bagitahu kat ruangan komen yer. Saya akan ikut balik.
Pencarian Jiwa Diri Saya
http://me-soul-searching.blogspot.com/2011/07/seminggu-100-follower-kembali.html

Zahirah said...

terjah sini. masa untuk follow~ :D

azeemazain said...

ziey janjalan here n follow u yah,..=)

Anonymous said...

sggh dari group 1.folo sudaa :)

Anif Abdullah| AA said...

Hype!! singgah dari segmen freaky.. salam perkenalan eh :)

http://neracaparadigma.blogspot.com/2011/07/seminggu-100-follower-kembali.html

Anonymous said...

follow dan singgah dari segmen.
kalau sudi follow back boleh?? ^^
TQ~

http://hidayah-shukor.blogspot.com

Ariena Hisham said...

Salam :) Saya dr group segmen freaky! Follow awak. Jom terjah blog saya :) TQ~

sue said...

jenguk dan singgAH Dari segmen same
follow kamu singgah blog noona gak ea

dAk EyTy NaFieSHaz said...

terjah dr segmen yg sama,,,
dah follow,,,dr group no 12...
hai hai hai

fareiyka said...

eiyka datang terjah dari kump. 7. . follow sini sekali. . ^_^ jom lah ke blog eiyka di : Fareiyka

LUNA LANUN said...

saya dtg dr segmen Seminggu 100 Follower Kembali untuk menggegarkan anda... :)

LATEST ENTRIES
1. SEGMEN MARI KUMPUL FOLLOWER
2. Istana Negara... Kau ingat senang nak masuk sini?!
3. Antara waktu mustajab berdoa.
4. Padang sikit punya luas... Tang tu jugak dia nak main!
5. Kurang ajar punya PEREMPUAN!!!

BLOGGING TIPS
1. Unsur "JANGAN DIBUAT" Pada Blog Untuk Menjadi "BLOG MESRA PENGUNJUNG"
2. 5 Kebiasaan Blogger Yang Perlu Dihentikan

by LUNA LANUN

^^nu[dd]yra^^ said...

done follow =)

salam perkenalan...
sy cik dd...
dr group 1...
segmen seminggu 100 follower ...

Farhah Azman said...

Thanks all..=)

ftdanisha said...

assalam datang jenguk blog ni ..sori br ade ms nk BW..meh jemput gi rumah jugak ye
harimau vs singa..bahang dah terasa ni
meh main belon
anak rita rudaini yg tembom
kumpul duit syiling..yg baru nak keluar dah

Cikrosecute said...

follow sini...dari segmen

http://hairuliza-anakku.blogspot.com/2011/08/firdaus-life-seminggu-100-follower.html

Fara said...

hiii...slmt berpuasa..salam kenal..follow u..follow me too..ok

Sheila Adziz said...

selamat berpuasa... singgah dr segmen freaky... 4lo u... daaaa.....

KhAiReDzAiMy said...

Assalamualaikum... Slmat Berpose...

Singgah dari segmen sama... "Seminggu 100 Follower Kembali"...

Salam perkenalan...


Ada masa...singgahla My Blog..."Babat87.blogspot.com"

Nice Header...

-Adios-