--> ]]>

Yang Mengikuti Perkembangan ♥

23 July, 2011

NUFFNANG KENA HACK PULAK

Salam 1 Blogger..

Tetibe aku dikejutkan bahawa nuffnang kena hack.. Lepas satu, satu kena hack kan..
Patutlah blog aku loading lambat je.. Tapi bila aku remove nuffnang dari blog aku, laju loading.
So, untuk seketika aku remove nuffnang dari blog aku, nanti dah okey baru aku letak lagi.=)

Nuffnang telah di hack oleh GaySec. 
Kalau nak tahu korang nak tahu apa yang di bagi oleh GaySec, boleh baca dekat sini.
Dan untuk maklumat selanjutnya tentang ini, korang boleh baca kat Ini dan Sini 



p/s: kesian nuffnang.. dan kesian kat sesapa yang banyak dapat earning tu..harap tak de pape la kan..=)
Okeyhlah..aku nak pegi tido, selamat malam... 


Oh yer, nak tengok website GaySec? hah, kat sini --> GAYSEC



DAH BACA, SILALAH KOMEN, TERIMA KASIH..=)

0 hamba allah berkata: