--> ]]>

Yang Mengikuti Perkembangan ♥

22 July, 2011

KEMPEN SENYUM SATU BLOGGER BY KIMIEZ

Salam 1 Blogger..

Hari ini dan saat ini, aku dengan relakan diri untuk join Kempen ini yang telah di buat oleh Incik Kimiez.
Saja je nak join Kempen ni sebab aku ni suka senyum so ape salahnya aku cuba kan..? hehe
Okey, kalau korang nak join, boleh la klik kat banner tu yer..



Erm, dan aku mempertaruhkan gambar yang tak seberapa ini lahh..


Tagline aku adalah... " Senyum lah sebanyak yang mungkin kerana sebuah senyuman itu adalah satu sedekah dan senyuman juga dapat menghilangkan segala keresahan di hati dan senyuman dapat membahagiakan seseorang yang kita sayang...."

Eiicceehh, ni tagline ke puisi aku bagi  ni..haha..Ape-ape je la..
Okeyhla.. Jom la join k.. ramai-ramai kite join, sapa yang suka senyum,jom join..Hadiah menarik tauu...^_^



Okey la, Bye, Goodnite... =)







DAH BACA, SILALAH KOMEN, TERIMA KASIH..=)

2 hamba allah berkata:

kimiez said...

thanks farhah sebab join..sweet smile

Farhah Azman said...

@kimiezsama-sama...
hehe..thanks..:D