--> ]]>

Yang Mengikuti Perkembangan ♥

08 August, 2012

AKU SEBAGAI MODEL JCS AUTHENTICS

Salam semua : ) 

Pernah tak dengar butik online nama JCS AUTHENTICS ? Online Shop yang menjual pelbagai tudung, wardrobe dan terkini barang makeup pun ada. Dan aku tak sangka aku di offer menjdi model under butik beliau. Online shop yang agak famous juga dan pernah masuk dalam Safiyya Tv9. 
Tudung-tudung ni, beliau yang jahit sendiri. Cantik dan berpatutan harga nya . 

Oklah, meh aku tunjuk design tudung yang aku kena gayakan :) 

Sebelum dan Selepas di makeup kan. :) aku suka makeup dia. looks natural ^_^ 

Semasa makeup

Selepas makeup 



Dan ini adalah apa yang aku gayakan ^_^










Nak tengok design lain? boleh pergi ke Fan page beliau 
or
Blog beliau


p/s : abaikan muka aku yang tak berapa nak okey time ni.hehe. dah la tembam semegah pipi tu.ish! -.-'

Till then, 
Goodbye :)




DAH BACA, SILALAH KOMEN, TERIMA KASIH..=)

0 hamba allah berkata: