--> ]]>

Yang Mengikuti Perkembangan ♥

09 July, 2012

DIA BALIK P.D ! RINDUUU

Salam =) 


Entri hari ini tak berapa nak panjang la ye sebab aku kemalasan sedikit untuk menaip. huahua.
Aku rindu dekat sorang "mamat" ni. Haih, baru beberapa hari dia tinggalkan aku pergi P.D tu. Farhah, sedarlah yang dia pergi tu bukan buat apa, dia pergi sebab menimba ilmu. Tak jauh pun! memang lah tak jauh tapi takkan la aku nak drive sorang-sorang pergi sana kan? memang tak berani lah! -__-

B oh B, Jumaat ni kita jumpa kan- kan? =) kalau jumpa gembiranya hati ku ni. ^_^ 
B oh B, belajar elok-elok kat sana ek. Jangan banyak main-main kat sana. EKKK.♥

Maklumlah orang baru bercinta ni, baru rasa kehangatan cinta, mengada nya lain macam kan. Yelah aku la tu yang mengada lebih! huahua. Tapi takpela bukan selalu pun aku mengada lebih-lebih macam ni! hehe =)

Nasib baik before dia pergi, kiteorang ada jumpa. Kalau tak jumpa, menangis tak berlagu aku! haha. ♥
Poyo nya aku nih ! Lantak lah poyo ke tak poyo, korang pun sama lah kan kalau dah bercinta, mesti ada rasa rinduu je. 

Cukup lah aku merepek meraban memalam macam ni. Nanti sok lusa aku sambung entri-entri lain itupun kalau ada free time lah ! ^_^


p/s : aku rindu dan aku sayang dia! Muhammad Zarith Zakwan! :) 






DAH BACA, SILALAH KOMEN, TERIMA KASIH..=)

0 hamba allah berkata: