--> ]]>

Yang Mengikuti Perkembangan ♥

23 November, 2011

LAMA TAK UPDATE BLOG....SORRY!


Salam semua blogger..

Aku tahu aku dah lama tak update blog aku ni. Mesti dah banyak habuk sampai kan ada sarang apa pun tak tahu la kan.
Bukan aku dah lupakan blog tapi aku takde idea lagi. Idea aku belum menjelma lagi kat dalam fikiran ni dan lagipun aku busy holiday dengan family time cuti semester dan sekarang aku tengah praktikal pula. Time aku tengah mengupdate blog ni, aku dah hari ketiga bekerja di sini. Di mana aku bekerja? korang nak tahu ke?
Aku bekerja dekat UMTECH..tahu tak? Kalau tahu pergi search kat google tu..hahah..
Dulu nama nya ialah Universiti Tun Abdul Razak.


Hah,nak tahu lebih lanjut pergi search sendiri eh.Oh dan kalau nak belajar sini, apply la..hehe..=D
Eh2..aku nak pergi sambung kerja balik. Ni aku tengah rehat lunch dan masa rehat dah habis..
Okey la kengkawan, nanti aku update lagi yer..

Okey, assalamualaikum..

Dan mari kita semua mendoakan kejayaan harimau muda untuk malam supaya menang dalam menentang syria.

#okbai!



DAH BACA, SILALAH KOMEN, TERIMA KASIH..=)

0 hamba allah berkata: