--> ]]>

Yang Mengikuti Perkembangan ♥

26 June, 2011

KENAL KE "EINA AZMAN"

Salam semua... 

Da makan? da mandi? da berak? da tido? da blogwalking berapa banyak?
* Banyak lak soalan aku nie...*

Okey, ni aku nak tanya korang ni, korang kenal ke seseorang bernama "Eina Azman" ...?
Kalau kenal, maknanya korang ni alert tentang dunia artis..haha..
kalau yang tak kenal, meh aku kenal kan.. Dia ni seorang artis baru.. Tak adalah baru sangat tapi baru juga la..


Dia penah berlakon dalam Drama bersiri kat 8TV tu, drama 5 Jingga dan dia pernah masuk bertanding
menyanyi, program Ohh La la, kalau tak silap.. Alar.. yang dia join dengan kakak dia gak.. JC Azman dan auntie dia Juliza Adnan.. Kenal kannn korang-korang semua? heee..

Eina Azman ni junior budak sekolah aku.. Time aku sekolah la.. Abang dan kakak dia pun aku kenal.. (da poyo da aku ni..)  Ahh..sudah-sudah..melalut lak aku ke situ..
Tujuan aku ialah, korang kenal ke Eina Azman ni?? Kalau tak kenal lagi, kita bagi dia famous la macam kawan dia "NORA ELENA" tu..yang tengah hangat di pasaran tu...haha..


Okeyla, meh aku share sikit biodata Eina Azman ni kat korang....
-
-
-

NAMA: NUR EINA AZMAN
TARIKH LAHIR: 13 MAC 1995
ASAL: TEMERLOH, PAHANG
SEKOLAH: SMK USJ 4 ( SEKOLAH AKU TU.. haha)
FILEM: RATU dan ADA SESUATU YG TERTINGGAL
DRAMA: 5JINGGA, ANNOREKSIA,CALON ISTERI dan SELENDANG


DAN

Itu je lah aku dapat bagitahu.. :)
p/s: aku ni agak alert sikit pasal artis..hehe.. dan abaikan kalau aku melalut kat entri ni eh..
Enjoy yaww.. ^_^


- Biodata serba sedikit di ambili dari SINI
- Gambar di ambil dari GOOGLE dan FB beliau..

Sekian, terima kasih. 
Bubbye...^___^


DAH BACA, SILALAH KOMEN, TERIMA KASIH..=)

6 hamba allah berkata:

Niena Muhammad said...

rambut dia yg atas tu nmpak cm faouziah ghous.. :)

Farhah Azman said...

rambut dye lurus kan..cantik jek..:)

cikdil said...

xknal..hhehhee

Farhah Azman said...

xkenal? tu da tlg kenalkan..heheh

Imran Zuhuri said...

Sorry to saylah , too much make-up made her looked older . kuranglah sikit . we are still younglah !

Farhah Azman said...

@Imran Rajawali hehe... ohh.. tu dia la kan.. artis biasalah makeup tebal2..hehe