--> ]]>

Yang Mengikuti Perkembangan ♥

27 June, 2011

BLOGGER YANG MENAMBAT HATI KU...

Salam 1 Malaysia..^_^

Sehat semuanya? Da makan? Da minum?
Kalau belum, pergilah makan ye kawan-kawan..:)

Entri aku kali ini pasal Blogger yang menambat hati ku.. ^_^
Walaupun aku baru je aktif berblogging dan sekarang bertambah aktif.. Entah kenapa, aku pun tak tahu..
Sepanjang aku berblogging, aku mesti la ada blogwalking.. dan aku akan baca entri mereka satu persatu tetapi ada beberapa Blogger yang telah menambat hati aku ni.. untuk terus aktif dan membaiki tulisan aku ni kalau-kalau ada yang tak cool kan..
Bloggers ni sporting dan sweet jer.. Even ada yang senior dari aku dan baru berkenalan tapi rasa macam dah lama je.. Aku suka la baca entri diorang.. da macam stalker pun hade kan..hehe..

Okeyhla, aku tak nak tulis panjang-panjang, aku pendekkan cerita..

Nak tahu sape Bloggers Yang aku Suka tu..

Jeng3, ni dia...

Yang pertama adalah kawan saya Celoteh Alya..
Dia ni cool orangnya.. Aku tahu macam mana dia cool? sebab dia sekampus dengan aku, sefakulti dan sekelas ngn aku kat UITM Sarawak nie..
Dia banyak gak tolong aku.. Korang bole tengok blog dia la.. Blog dia cute je..


Yang Kedua pula:

Sape tak kenal, aku ketuk korang eh..hehe..
Blog dia ni best je.. Dia ni lemah lembut.. Entri dia lemah lembut gak tapi banyak yang tersirat..hehe
Dia pun sporting, peramah dan cantik..
Dia ialah Belog MTT..
Mesti kenal kan? Dia pun boleh tahan famous juga.. Kalau sapa layan blog Ben Ashaari, korang tau la.. :)
Blog dia pun comel juga macam tuan dia.^_^


dan

Yang terakhir:

Yang sorang ni bagi aku agak garang atau kata sinonim nya tegas.. Entri dia kebanyakannya semua tegas-tegas tapi bagi aku cool je.. Aku suka cara dia blogging.. Berani and spontan... Awak berani kan?hehe
Dia ni cantik dan kalau tengok Facebook dia, penyayang gitu.. ^_^
Dan aku tahu korang mesti kenal dia punya la.. Dia ialah Namee Roslan
Kenal ke tidak? Blog Dia simple je dan header dia pun simple tapi unik.. suka sangat.. ^_^



Okeylah, tamat sudah entri ini.. 
Aku rasa korang semua mesti kenal punya Tiga Orang Bloggers ni yang comel, cantik, dan sweet ni..hehe

p/s: dup dap je nak post entri ni..maklumla, blog aku takde la hebat mana pun..biasa je..^_^
p/s: untuk korang bertiga --> sorry curi header..hehe

Okeyh, bubbye.. 

* Jangan lupa komen-komen yer*



DAH BACA, SILALAH KOMEN, TERIMA KASIH..=)

6 hamba allah berkata:

Namee Roslan said...

hihihihi...terima kasih si comell! aaa, saya tak garannggg.. :P sedikit tomboy jaaa.. :P tapi MTT and Alya sangat halus..:D wanita sejati.

comel, header kita takdeee...wuuuu.:P ok joke.

Farhah Azman said...

@Namee Roslan

Tomboy? haha..macam tak je? kalau tomboy, bole geng ar kite..hehe..

Header da ade tu.. td terlupa upload..hehe..^_^

BeloG MTT said...

Wahhhh menitis air hedong MTT tak hengatnya ni..Meleleh leleh sape nak tolong lap ni.. Hihihihi

Macehhhh Farhah sayangg yang comel loteyy..

Alya memang sporting dan comelll <--walau tak pernah tengok muka dia tapi taw dia chumell.. :D

Namee memang tegas..Dia chantekkk dan penulisan dia memang semuanya cool dan sangat berani..MTT pon sukaaa.. :)

Macehhh sekali lagi sayanggg... :)

Farhah Azman said...

@BeloG MTT

alololo.. MTT nakmo meleleh ek..hehe.. meh bg tisu bebanyak..hihih..

Alya,mmg comel yaww.. dan kalau dye gelak tu lagi comel..oppss kantoi lak..

kann, Namee best kan..:)

Sama2 syg..:))

Alya Esprézzo™ said...

wahahahahahhaa..masa break time class mlm tadi alya ade tgk entry nie, tapi dah balas die still tak dpt post! hahahahaha btw terima kasihh farhah..hahhaa kelakar gila jumpa tadi, haiyaaa..memalu kucing.. T_T

haha namee saya tak halus, saya kasaq! haha kan kan farha? erkk haha farha mengkantoikann sayaa.. T__T

ekekke MTT, insyaallah nanti suatu hari kita jumpa eyhh..ajak namee, farha, abg ben, haha kita main bowling sesama..*fuhh mcm jadi je.. T_T

Farhah Azman said...

@Alya Esprézzo
Ntah alya ni..ape la..sdgkan last sem duk umah sama per...dis sem lak kelas sama tp tak msuk lg..msh mood cuti..haha...

Sejak bile alya malu ngn farhah tahhh..ishhh..

insyallah jdi tu..:)