--> ]]>

Yang Mengikuti Perkembangan ♥

19 August, 2011

CINTA BEZA AGAMA?

Salam 1 Blogger...
Terlebih dahulu, aku minta maaf kerana sudah lama tidak update blog ni. Ini kerana aku sangat busy sampai kan takde idea dah nak buat entri...=,=

Okeylah, aku nak tanya, apa pendapat korang tentang hubungan cinta beza agama ni? Boleh pergi jauh ke tidak dalam sesebuah hubungan?
Aku tak maksud kan sesiapa di sini ye. Aku cuma inginkan pendapat dari korang.
Yelah, aku tengok sekarang ni ramai yang bercinta beza agama, contoh melayu + cina, melayu + india, dan islam + kristian. Kat sini aku tak nak ada yang racist yer. Kalau boleh open minded la yer.. =)

Aku tahu bercinta ni tak kisah la agama apa pun asalkan ikhlas menerima nya tapi kalau orang yang nama nya islam tapi berhubungan dengan yang bukan islam tapi yang si islam ni perangai teruk, rasanya memang takkan pergi jauh kan hubungan tu sebab katakan la yang si bukan islam ni nak masuk islam, adakah yang si islam ni dapat menolong dia dan membentuk dia ke arah kebaikan?

p/s: maaf yer entri yang pendek..
Aku belum ade idea yang panjang untuk mengarang entri yang panjang.
Dan soalan di atas, harap korang dapat menjawab nya.

Sekian, terima kasih..=)







DAH BACA, SILALAH KOMEN, TERIMA KASIH..=)

0 hamba allah berkata: