--> ]]>

Yang Mengikuti Perkembangan ♥

31 July, 2011

SELAMAT BERPUASA KEPADA SEMUA..

Salam ramadhan kepada semua..
Semoga semua sihat-sihat dan sudah bersedia bulan berpuasa yang penuh dengan dugaan..
Jangan ponteng-ponteng puasa yer melainkan ada alasan yang munasabah dan kepada perokok tegar, masa ini lah anda perlu ajar diri korang  untuk mengurangkan rokok atau lebih bagus, berhenti merokok..=)
Semoga semua dapat menjalani ibadah puasa tahun ini dengan sempurna.. Amin..^_^

Dan ini khas dari aku untuk semua blogger dan para muslimin muslimat sekalian..

*gambar ini aku snap sendiri yer..=)



Nama saya Sya'ban,Saya ingin mengingatkan anda bahawa jiran saya, Ramadhan akan datang mengunjungi anda tak lama lagi bersama isterinya, Rezeki dan 2 orang anaknya, Sahur dan Iftaar.Mereka ditemani 3 cucunya, Rahmat, Keampunan dan Barakah.Mereka akan pulang selepas 30 hari dengan pesawat Eid Fitri airlines.Hargai mereka, & anda akan mendapat berkat. Selamat 
Menyambut Ramadhan Al-Mubarak Dan Selamat Berpuasa....=)



Okeyhlah, hari ini nak tidur awal sebab esok nak bangun awal untuk sahur..
Lagipun, kat tempat aku study ni iaitu di Sarawak, masuk subuh awal dan berbuka pun awal..=)


So, Selamat malam dan selamat berpuasa..

Wassalam...=)



DAH BACA, SILALAH KOMEN, TERIMA KASIH..=)

10 hamba allah berkata:

Shuk_ArChie said...

Selamat menyambut Ramadhan Al-Mubarak :)

AzatLazat said...

selamat menyambut ramadhan almubarak

^^nu[dd]yra^^ said...

selamat berpuasa ;)

fathiahRAIHANA said...

salam Ramadhan cik Farhah :)

fieha said...

salam ramadhan..jom banyakkan amalan di bulan mulia ni :)

Etong said...

salam ramadhan :)

Abang Stalker said...

slmt berpuasa farhah! ;)

Golden Rose said...

selamat menyambut ramadhan...salam perkenalan...singgah dr segmen lunalanun...jemput singgah...

http://thegoldenrosereturn.blogspot.com/

Far8 budak baik said...

hahaha selamat berpuasa jugakkk..
weh wehhh pasal merokok tu..
aku terase lahhh..
tapi bualn poser ni mmg unik..
aku x rase pun nk merokok..
dari hari first poser lagi..
suka suka..haha

Farhah Azman said...

@Far8 budak baikko terasa ker?err..haha..
baguih la tu kalau tak merokok..