--> ]]>

Yang Mengikuti Perkembangan ♥

24 June, 2011

PAYU DARA BERULAT?


Meremang tak bulu roma korang? Sumpah meremang weyh..
Tu gambar menunjukkan Payu Dara Berulat...
Aku rasa Entri ni dulu da penah tersebar kot tapi aku saja nak reEntry untuk mengingatkan semua kaum Hawa di luar sana.. Ini adalah salah satu asset penting kat tubuh wanita.. so kita kena la jaga nya dengan betol..

Ohh..kenapa boleh terjadi nya Payu Dara Berulat ni? 
Ini kerana :
Korang beli baju baru or baju dalam baru tak basuh dulu terus pakai
Tak Bersih kan Badan dengan betol
Tak Mandi

Dan 

Perkara lain yang dapat mendatangkan keburukan kepada badan korang

Jauhkan la aku dari benda-benda macam ni..sungguh menyakitkan dan menggelikan..

Ni ada artikel tentang penyakit nie..

Setelah Susan McKinley (Antropologis) pulang setelah ekspedisi di Amerika Selatan, ia menyadari ada ruam aneh di payudara sebelah kirinya, tidak ada yang tahu itu apa, dan ia pikir ruam itu akan hilang seiring waktu.
Setelah ia kembali, ia menemui dokter karena sudah dimulainya rasa sakit. Dokter tidak tahu penyakit apa yang di derita nya, dokter memberikannya antibiotik dan krim khusus. Setelah berselang rasa sakitnya tidak hilang dan payudaranya semakin panas dan mulai berdarah. Ia memutuskan untuk membalut pendarahan itu, bagaimanapun rasa sakitnya semakin bertambah, ia mulai mencari dokter2 terbaik. Dr. Lynch tidak bisa mendiagnosa infeksi apa yang terjadi dan meminta Susan untuk mencari temannya yang ahli dalam bidang Dermatologi. Sialnya sang dokter sedang berlibur. Susan menunggu selama 2 minggu dan akhirnya dapat bertemu Dermatologist tersebut.
Susan terkejut, setelah ia membuka perban nya, mereka menemukan larva bertumbuh dan bersarang dalam pori2 dan dalam luka payudaranya, sesekali mahkluk jahat ini masuk dalam pori2 dan muncul di lubang sebelahnya, yang ia tidah tahu adalah lubang itu sangat dalam dari yang ia bayangkan. Larva ini memakan lemak, lapisan kulit dan kanal susu payudaranya!


Huhu.. Ya Allah jauhkan la mala petaka macam ni.. Aminn..

p/s: Jom share ramai-ramai.. :)

Terima Kasih..

Ohh Ya.. korang perasan tak gambar atas tu macam gambar ni
-
-
(ape nama tumbuhan ni eh? aku lupa la..hee)

Bye...^_^


DAH BACA, SILALAH KOMEN, TERIMA KASIH..=)

4 hamba allah berkata:

fatin nabillah :) said...

Bunga teratai . HEHE

Farhah Azman said...

fatin nabilah, hah btol la tu..hehe.. terima kasih sbb mengingatkan..^_^

atta^girl said...

seram sejuk satu badan tengok pic tu.

Farhah Azman said...

hehe..kannn? seram jerr..:)