--> ]]>

Yang Mengikuti Perkembangan ♥

17 April, 2011

Kesian Fatin Liyana (FL)

Salam smua.. kali ni terdetik hati aku nak wat entri sal sorg blogger famous ni, nama dye Fatin Liyana..
Korang kenal tak? Kalau korg blogger, msti knl nye, yg tak knl tu, meh lawat dye kat sni.."FL "
Aku wat entri bkn nak salahkan sesape or backup sesape tp based on my view, baru-baru ni FL ade la wat satu entri pasal SPM leaver, korg da lom bace entri dye? kalo lom, pegy kat blog dye n cari entri dye sal SPM leaver.. 
Oke, da baca lom? tak baca pun takpe la.. Ape yg penting skang, aku rasa sgt kesian kat FL ni sbb dye kne hentam kaw2 ngn dak2 ex matrik.. FL ni ex matrik, so based on kefahaman aku, si FL ni juz bg preview sal matrik tp takde lak smpai nk kutuk2 matrik.. 

Oh manusia, kesian la kat FL ni, itu hak dye, stiap org ade pendirian masing2, and tak slh kite nk meluahkan ape yg kite rasa sblum ni.. N kematangan masing2 gak, utk pk yg mne patot nak follow or tak follow.. Kalau tak nk follow opinion FL, takyh lerr follow, Kalau rasa nk follow opinion dye, follow jerr lerr.. takde yg larang pn.. asalkan kite tau diri kite ssuai di tempat mne.. n then lgpn, blaja mne pun tak penting, asalkan kite blaja.. btol tak kengkawan..? hee

Aku tak masuk matrik,aku ni student UiTM, so aku tak tau la sal matrik ni sgt tp aku tau rmai giler rebut2 nak msuk matrik, termasukla adik aku..hehe.. mmg la rmai dok puja matrik ni paling bgus.. tp FL tak de la ckp matrik ni tak bgus nye tempat utk study.. 

Kesian FL ni, sabar ye FL, bak kata org2 "biarla kite nak kata ape pn, tp kite je tau diri kite n ape yg kite pk.. org tak phm tu, biarla..asalkan kite phm ape yg terjadi.." 

Org yg ade nk hentam FL tu, pk2 dlu ler.. tak smua yg perfect la lam dunia ni.. so kalau la FL ni mmg tol buat slh besar, maafkan la dye n tak yah la nk kecoh2 sgt sal isu ni,, tak penting pn.Baik skng kite concentrate untuk Final Week yg akan dtg..
Lagi pula, FL ni da maaf secara open kan, maafkan dye.. kite ni hanya hamba kerdil, tak patot nk judge org mcm tu.. Okela, sini saje yg aku menceloteh..haha.. 
SEKIAN, Wassalam..



* Harap maaf kalau ade yg terasa dgn entrti ni tp aku tak niat apa2 pn, ni juz keprihatinan aku terhadap sekeliling, aku tak suke WAR2 ni, tu yg rasa sakit mata bile tgk ade seorg hamba hnyala mahu memberi pandangan, tp di hentam sebegitu rupa. anyway maafkan la FL ni lau dye de wat salah mmg sebesar sgt.. oke, PEACE smua..*

Inilah die Cik Fatin Liyana, cantik kan? heee




Muka dye cantik, putih lagi tu..*wink2*




DAH BACA, SILALAH KOMEN, TERIMA KASIH..=)

4 hamba allah berkata:

Anonymous said...

salam,, memang semua orang pernah melakukn kesilapan.. tapi,, kalau bende macam ni tak jadi kat fatin,, komfom lah fatin tak tahu yang die dah buat salah right?? so,, bile dah terkene macam ni,, at least fatin lebih berhati hati lepas ni...
kami pun seme sukekan fatin,, cume agak terguris dengan kate katenye.. sampah kah kami?? btw,, skarang saya kembali sukakan die,, sebab die dah mengaku kesilapan die.. let bygone be bygone..;p
peace no war...

Anonymous said...

sbb dia kata mtrx tu tmpt buangan untuk budak2 yg x dpt g mana2..aku pun budak mtrx so aku agak terasa gak bila dia ckp cmtu..berlambak kot budak2 straight a's kat mtrx tu..

Anonymous said...

assalamualaikum,,
maaf,, sy juga lepasan matrix,, sy sangat tersinggung dengan tulisan FL,, saya bukan nak bangga,, saya mendapat keputusan 10A,, saya tidak pernah memperlekehkan matrix,, saya juga mengambil medik di upm,, tetapi masih lagi tidak memperlekehkan matrx.. saya juga bukan lah peminat setia FL,, tapi,, ramai kawan saya menyuruh saya membuka blog tersebut,, bila saya baca,, saya sangat terkejut,, lagi mengejutkan,,, ramai jugak yang mempertahankannya,, disebabkan terlalu menyayangi FL,, inilah jadinya..

Ingin saya tegaskan juga,, saya mempunyai ayah dan ibu juga buat bisness,, abg yang belajar di jepun,, kakak yang belajar di oxford.. tetapi,, mereka tetap tidak memperlekehkan matrix..

saya sebenarnya wakil dari teman teman yang tersinggung dengan kata katanya.. walau apa pun,, kemarahan saya reda apabila FL sudah mohon maaf..

p/s : kerana pulut santan binasa..
meminati seseorang,, haruslah berpada pada..
hanya rasullullah s.a.w yang wajar dijadikan idola..

ini hanya nasihat,, jika tidak suka,, harap maaf dari saya dan teman teman,, ini mungkin waktu anda salah,, saya hadir untuk menegur,, andai suatu hari saya tersimpang jauh.. sila hadir kepada saya untuk menegur.. maaf sekali lagi..

Farhah Azman said...

terima kasih..:)