--> ]]>

Yang Mengikuti Perkembangan ♥

23 April, 2011

CONTEST: GAMBAR DESKTOP LAPPY

Oke, sdg aku mem"blogwalking", aku terjumpe satu contest ni,.
Contest on gambar Dekstop Lappy and for the first time aku join contest..muahaha..
Tak kesah la menang ke tak, sje je nk join..hehe
Ni tuan blog yg wat contest tu.. Archa Baharin.. :)
Blog nye cute je..hee..
Oke, nak join contest ni senang je..


Syarat nak jOin mudah je.
1. Letak header blOg nie ( cOpy kat atas blOg nih,aku malas nak cOpy dah ) dan link kan ke blOg ini.
2. Buat 1 entry nape kOwg pakai gambar tersebut sebagai desktOp backgrOund lappy or cOmputer kOwg. Tak kesah lah gambar apa pOn. Jgn gambar bOgel sudah ;)
3. Jgn lupa print screen desktOp kOwg. Kalau tak taw nak print screen bOleh tgk tutOrial nie.
4. Pemenang akan di pilih berdasarkan gambar desktOp yg paling sempOi dan kemas susunan icOn/gadgetnya. 
5. Hadiah? Akan diberitahu kemudian. Masih dlm cadangan.
6. Tamat : 14-05-2011.
7. Tag 2 owg blOgger lain sahaja!

Okeyh, smua da follow syarat nye, now mempersembahkan gambar desktop aku yg simple..
Ni gmba aku n chenta hati aku.. aku ltk sbb aku rasa gmba ni cantik..haha..



Okeyh, now aku nak tag 2 org lg.. Sape eh??
Jeng Jeng Jeng..hahaa


Okeyh, bye2...


DAH BACA, SILALAH KOMEN, TERIMA KASIH..=)

4 hamba allah berkata:

meow said...

thanks farhah... t ada masa mila wat.. :)

Farhah Azman said...

hehe..Ok..:)

Falling . said...

alolorh sweetnye..

jelez ler ;p

tq join ye~

Farhah Azman said...

hee..thanks..simple jek..:)